کاراته وان اتریش، آسیابری و خاکسار هم حذف شدند

به گزارش تور انگلیس، روز نخست کاراته وان اتریش با صعود بهمن عسگری به ملاقات نهایی و حذف سایر نمایندگان کشورمان به سرانجام رسید.

کاراته وان اتریش، آسیابری و خاکسار هم حذف شدند

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، روز نخست از سومین مرحله از رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 امروز (آدینه) در سالزبورگ اتریش برگزار گردید و با حذف تمام نمایندگان کشورمان و حضور بهمن عسگری در ملاقات نهایی وزن 75- کیلوگرم به انتها رسید.

در وزن 75- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری ابتدا با نتیجه 8 بر صفر مقابل سام پلومین از بلژیک پیروز شد و در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر 2 مقابل رمیجیوس جورجیلاتیس از لتونی به پیروزی رسید.

آسیابری در دور سوم به مصاف استانیسلاو هورنا از اوکراین رفت و در ملاقاتی نزدیک پس از تساوی 6 6 با قانون سنشو (کسب امتیاز نخست) مغلوب حریف خود شد، اما با فزونی کاراته کای اوکراینی مقابل لوئیجی بوسای ایتالیایی در ملاقات نیمه نهایی، آسیابری به جدول شانس مجدد راه یافت.

نماینده کاراته کشورمان در جدول شانس مجدد ابتدا با نتیجه 7 بر صفر از سد پانایتوس از قبرس گذشت، اما در ادامه با نتیجه 5 بر صفر مغلوب لوئیجی بوسا از ایتالیا شد و از دور مسابقات کنار رفت.

در همین وزن بهمن عسگری با فزونی مقابل تمامی رقبای خود به ملاقات نهایی رسیده بود.

در وزن 55- کیلوگرم بانوان هم طراوت خاکسار ابتدا در دور نخست با نتیجه 6 بر یک از سد کاترین کمپبل از کانادا گذشت، اما در دور دوم با نتیجه 6 بر 2 مغلوب ویکتوریا سیمانیکوآ از اسلواکی شد. با صعود کاراته کای اسلواکی به ملاقات نهایی، خاکسار به جدول شانس مجدد راه یافت، اما با نتیجه 7 بر صفر مغلوب یاسمین عطایا از مصر شد تا همچنان روی فرایند ناکامی قدم بردارد.

پیش از این، فاطمه صادقی و نگین باقری در کاتای انفرادی بانوان و سارا بهمنیار نیز با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفته بودند.

سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 با حضور 625 کاراته کا از 88 کشور از امروز(آدینه) به مدت سه روز در سالزبورگ اتریش برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 124

به "کاراته وان اتریش، آسیابری و خاکسار هم حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان اتریش، آسیابری و خاکسار هم حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید