کاراته کاهای بانوان و مردان ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش تور انگلیس، در انتها مراسم وزن کشی و قرعه کشی رقابت های مرحله پنجم کاراته وان در ترکیه، نمایندگان ایران دو بخش بانوان و مردان رقبای خود را شناختند.

کاراته کاهای بانوان و مردان ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش خبرنگاران، از صبح آدینه (18 خرداد)، پنجمین مرحله رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2018 با حضور 607 کاراته کا از 63 کشور به میزبانی شهر استانبول در ترکیه شروع می گردد. نمایندگان ایران نیز در دو بخش مردان و بانوان به مصاف حریفان می فرایند.

فردا و در روز نخست این رقابت ها، مبارزات کاتای انفرادی زنان و کاتای تیمی مردان در اوزان 60-، 67- و 75- کیلوگرم مردان و اوزان 50- و 55- کیلوگرم بانوان برگزار می گردد.

مراسم قرعه کشی و وزن کشی این مسابقات امشب برگزار گردید که کاراته کاهای ایران به توضیح زیر رقبای خود را شناختند:

بخش بانوان

کاتای انفرادی

نگین باقری در گام نخست با نوئمی نیکوسانتی از ایتالیا مبارزه می نماید.

وزن 50- کیلوگرم، نسرین دوستی در نخستین مبارزه با چانیاتوک چیپنسوک تایلندی روبه رو می گردد و سارا بهمنیار نیز در این وزن در گام نخست مقابل آروره بورکوئیس از فرانسه مبارزه می نماید.

وزن 55- کیلوگرم، آویشن باقری به عنوان نخستین نماینده ایران در این وزن با سیدا جیدا از الجزایر رو به رو می گردد و طراوت خاکسار به عنوان دومین نماینده ایران در این وزن، پس از یک دور استراحت با برنده اوکراین و ایتالیا مبارزه می نماید. فاطمه چالاکی نیز به عنوان سومین نماینده ایران در این وزن با امی کونل از کشور اسکاتلند مبارزه می نماید.

وزن61- کیلوگرم، رزیتا علیپور در گام نخست با نینا رادینویچ از سوئیس مبارزه خواهد نمود.

وزن 68- کیلوگرم، مبینا کاویانی در مبارزه نخست باید آیات فتیان اردنی را از پیش رو بردارد.

وزن 68+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی نیز به عنوان یکی از شانسهای مدال ایران پس از استراحت در دور اول باید با برنده کرواسی و ایتالیا رو به رو گردد. محدثه آقایی نیز در این وزن با فورتسا اورانا از کوزوو مبارزه کند.

کاتای تیمی:

تیم شوتوکان jska با ترکیب موقرنیا، عزیزی و افشار با ترکیه مسابقه می دهد.

تیم اصفهان نیز با ترکیب میرزاخانیان، چیذری و کریمی با تیم ایتالیا روبه رو می گردد.

بخش مردان

کاتای انفرادی:

احمدرضا محمودی ابتدا با دومنیک بارتوسکا از جمهوری چک رو به رو می گردد.

ابوالفضل شهرجردی با وفا گوکتاش نماینده کشور ترکیه مصاف می نماید.

امیربهادر تدین نیز در اولین گام با الساندرو یودیچ ایتالیایی رو به رو خواهد شد.

وزن 60- کیلوگرم، مجید حسن نیا پس از یک دور استراحت با برنده اوکراین و ایتالیا رو به رو می گردد و سپس امیر مهدی زاده به عنوان دومین نماینده ایران در این وزن پس از استراحت در دور اول با اولگ ملخین از بلاروس مبارزه می نماید.

وزن 67-کیلوگرم، هامون درفشی پور در گام نخست با لئوناردو رودریگز از مکزیک، سیدعلی کریمی با بشار النجار از اردن، امیررضا میرزایی با جیانلوکا دویو ایتالیایی و سعید احمدی با لورنزو میلانی دیگر نماینده ایتالیا مبارزه خواهند کرد.

وزن 75- کیلوگرم، ابراهیم حسن بیگی با ریوتا ناکامورا از ژاپن، علی اصغر آسیابری پس از یک دور استراحت با برنده مقدونیه و استونی، بهمن عسگری نیز از استراحت در دور نخست با برنده پاکستان و ژاپن و باربد صداقت با الکساندر چربان روسی رو به رو می شوند.

وزن 84- کیلوگرم، ابتدا ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ایران پس از استراحت در گام نخست با برنده بلاروس و اسلواکی، کیوان بابان با آنته میکویچ از کرواسی، مجید نیکوهمت با نلو ماستری از ایتالیا، احسان حیدری با محمد الکتبی از مصر، مهدی خدابخشی با تورگوت حسنوف از آذربایجان، مهدی قراری زاده پس از یک دور استراحت با برنده روسیه و کونگو و علی فداکار با ایلیا گرانوسف از روسیه مبارزه می نمایند.

وزن 84+ کیلوگرم ، ابتدا صالح اباذری پس از یک دور استراحت با برنده کرواسی و الجزایر، مهدی عاشوری نیز پس از استراحت در گام نخست با برنده سنگال و قزاقستان و سجاد گنج زاده با برایان وان واسبرگ از بلژیک، هادی عرب با دارنل لاردی از هلند و سامان حیدری با آسیمان قربانلی از آذربایجان مبارزه خواهند کرد.

کاتای تیمی:

تیم ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون با تیم ایتالیا مصاف می نماید.

تیم احد شاهین، فرزاد محمدخانلو و سهند اسلامی پس از استراحت در دور نخست با برنده کویت و ترکیه رو به رو می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 115

به "کاراته کاهای بانوان و مردان ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کاهای بانوان و مردان ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید