نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین دوسالانه بسته ها افتتاح شد

به گزارش تور انگلیس، خبرگزاری خبرنگاران-نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین دوسالانه بسته ها عصر روز آدینه 29 بهمن ماه در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.

نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین دوسالانه بسته ها افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در این نمایشگاه که تا 8 اسفند ماه برپا خواهد بود 293 اثر از 131 هنرمند یا استودیوی دیزاین ایرانی و خارجی به نمایش در می آید. دوسالانه بسته ها رویداد مستقل دیزاین ایران است که هر دو سال یک بار در قالب آن برترین آثار ایران و دنیا در زمینه دیزاین و طراحی بسته بندی را به نمایش می گذارد.

برای برگزاری نمایشگاه سال جاری حدود 500 اثر از 200 هنرمند و استودیوی دیزاین از 16 کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد. بعد از داوری های ابتدایی 293 اثر به دور نهایی راه یافتند. اکنون نمایشگاه این آثار به عنوان بخشی از این رویداد در فرهنگسرای نیاوران در حال برگزاری است. پنجم اسفند ماه نیز انتخاب برترین ها و اهدای جوایز برگزیدگان دوسالانه برگزار می گردد.

سال جاری علاوه بر آثار برگزیده هنرمندان و طراحان ایرانی 100 اثر از 16 کشور (آمریکا، ژاپن، ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین، روسیه، بلاروس، لهستان، هنگ کنگ، مصر، یونان، ارمنستان، ترکیه، مکزیک، سوئد، ویتنام) به وسیله 20 شرکت کننده در چهارمین دوسالانه بسته ها شرکت کردند.

اتفاق ویژه رویداد سال جاری همکاری جایزه بسته ها با جایزه معتبر و دنیای ای دیزاین/A Design است. ای دیزاین یکی از معتبرترین جوایز در زمینه طراحی دنیا است که در شاخه های مختلف برگزار می گردد و بخش طراحی و بسته بندی آن سال جاری در همکاری با رویداد بسته ها به ایران آمده و آثار برگزیده آن به عنوان بخش جنبی این نمایشگاه به نمایش در آمده است.

دوسالانه بسته ها از سال 1394 به وسیله وب سایت بسته ها (ویترین نمایش آثار طراحان بسته بندی ایران)، به عنوان تنها رویداد مستقل دیزاین بسته بندی ایران برگزار می گردد

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1379

به "نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین دوسالانه بسته ها افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه آثار برگزیده چهارمین دوسالانه بسته ها افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید