کره جنوبی: رهبر کره شمالی به صورت عادی درحال رسیدگی به کشور است

به گزارش تور انگلیس، مقامات اطلاعاتی و نظامی کره جنوبی باوجود شایعات گسترده درباره سلامت رهبر کره شمالی معتقدند که کیم جونگ اون به صورت عادی درحال مدیریت امور داخلی این کشور است.

کره جنوبی: رهبر کره شمالی به صورت عادی درحال رسیدگی به کشور است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یونهاپ، هرچند عدم حضور رهبر کره شمالی در انظار عمومی بخصوص مراسم سالگرد تولد موسس این کشور و پدربزرگ کیم جونگ اون باعث افزایش شایعات درباره سلامتی او شده اما دولت کره جنوبی اعلام نموده که تحرکات غیرعادی در رژیم کره شمالی مشاهده ننموده است.

وزارت دفاع، رئیس ستاد کل و مقامات اطلاعاتی کره جنوبی در پاسخ به سوال قانونگذاران کمیته دفاع ملی این کشور درباره سلامتی رهبر کره شمالی نظر خود را اینگونه خاطرنشان کردند که کیم جونگ اون به صورت عادی درحال اداره امور این کشور است.

وزیر اتحاد کره جنوبی نیز در مجلس این کشور خاطرنشان کرد ارسال نامه های دیپلماتیک توسط رهبر کره شمالی حاکی از آن است که او به صورت عادی درحال رسیدگی به امور این کشور است.

کیم یئون چول که مسئول تعامل با همسایه شمالی این کشور نیز است گفت که باوجود اقدامات دولت پیونگ یانگ برای کنترل شیوع ویروس کرونا این احتمال وجود دارد که به این دلیل او حاضر به شرکت در مراسم و جشن های اخیر نشده باشد.

این وزیر کره ای در مجلس این کشور گفت: او از زمانی که به قدرت رسیده تا کنون مراسم سالگرد تولد کیم ایل سونگ را از دست نداده اما بسیاری از مراسمات سالگرد از جمله جشن ها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

وی در ادامه گفت: تصور نمی کنم که این اتفاق با توجه به شرایط کنونی (شیوع کرونا) غیرعادی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 321

به "کره جنوبی: رهبر کره شمالی به صورت عادی درحال رسیدگی به کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی: رهبر کره شمالی به صورت عادی درحال رسیدگی به کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید