225 رشته ورزشی در کشور فعال است

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران/قم وزیر ورزش و جوانان گفت: 225 رشته ورزشی در 52 فدراسیون و 100 انجمن و 31 ادارات کل استانها در کنار کمیته ملی المپیک و پاراالمپیک تشکیلات ورزش در ایران را تشکیل می دهد.

225 رشته ورزشی در کشور فعال است

سید حمید سجادی در ملاقات با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه 225 رشته ورزشی در 52 فدراسیون و 100 انجمن و 31 ادارات کل استان ها در کنار کمیته ملی المپیک و پاراالمپیک تشکیلات ورزش در ایران را تشکیل می دهد، مطرح کرد: تیم اعزامی پارالمپیکی ایران به مسابقات 2020 توکیو عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشت اما همچنان برترین نتیجه کاروان اعزامی ایران مربوط به المپیک لندن است.

وی با بیان اینکه المپیک و بازی های آسیایی دو رویداد مهم پیش روی وزارت ورزش و جوانان در سه سال آینده است، گفت: سند جامع تحول ورزش کشور تدوین شده و به زودی برای تصویب و ابلاغ در هیات دولت مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

وحید یامین پور، معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان هم در این ملاقات اعلام کرد: پیگیری، رصد و ساماندهی امور جوانان، اقدامات فرهنگی و هویتی و ارتباط با سازمان های مردم نهاد سه ماموریت مهم این معاونت است.

وی یادآور شد: در سراسر کشور 3 هزار و 700 سازمان مردم نهاد وجود دارد و ارتباط گیری موثر و فعال با این افراد در دستور کار است.

وی توضیح داد: جوانان موتور پیشرفت کشور در بیانیه گام دوم انقلاب هستند و باید در قالب طرح های ملی، جوانان را برای ماموریت های مهم گام دوم انقلاب آماده کرد.

وزیر ورزش و جوانان امروز در سفر به شهر مقدس قم علاوه بر ملاقات و گفت و گو با شماری از مراجع تقلید و علما، از پروژه سالن ورزشی 4500 نفره پردیسان بازدید و با پیشکسوتان ورزشی و سمن های جوانان ملاقات می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1192

به "225 رشته ورزشی در کشور فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "225 رشته ورزشی در کشور فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید