ابتلای نخستین ورزشکار عراقی به کرونا

به گزارش تور انگلیس، سرمربی تیم شباب (جوانان) از تیمهای باشگاهی لیگ برتر فوتبال عراق به ویروس کرونا مبتلا شد تا نخستین ورزشکار عراقی باشد که در این کشور به کرونا مبتلا می گردد.

ابتلای نخستین ورزشکار عراقی به کرونا

منابع خبری عراق امروز (پنجشنبه) اعلام کردند که احمد فعل سرمربی تیم باشگاه شباب به ویروس کرونا مبتلا شده و در حال حاضر در یکی از بیمارستانهای بغداد در قرنطینه به سر می برد.

طبق گزارشهایی که در رسانهها و شبکههای اجتماعی عراق منتشر شده، احمد فعل به دنبال مشارکت در یک مجلس ترحیم در حومه بغداد، اوائل هفته جاری به این ویروس مبتلا شده است.

بر اساس آمارهای منتشره، ابتلا به ویروس کرونا در روزهای گذشته در عراق رو به رجحان نهاده به نحوی که بر اساس آخرین گزارشها (دیروز چهارشنبه) تعداد مبتلایان به کرونا 728 نفر و متوفیان ناشی از این ویروس به 52 تن رسیده است.

در روز گذشته 34 مورد ابتلای جدید به این ویروس در عراق شناسایی شده و امروز نیز تا به امروز دو مورد ابتلای جدید در اربیل و پنج مورد در کرکوک به ثبت رسیده است.

تا به امروز تعدادی از مقامات و نمایندگان مجلس عراق نیز به ویروس کرونا مبتلا شده اند که یکی از نمایندگان سابق مجلس حاضر نشده است در قرنطیه قرار گیرد.

طبق گزارش های رسانه ای در عراق علی محسن العلاق رییس بانک مرکزی عراق و تعدادی از اعضای خانواده اش نیز به ویروس کرونا در منطقه امنیتی سبز مبتلا شده اند.

همچنین چند روز پیش وزارت بازرگانی عراق از ابتلای یکی از معاونان این وزارت به ویروس کرونا اطلاع داد.

وزیر بهداشت عراق پیشتر اعلام نموده بود که احتمالا بیماری کرونا تا ماه ژوئن آینده (اواسط خردادماه) در عراق انتها یابد.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 254

به "ابتلای نخستین ورزشکار عراقی به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای نخستین ورزشکار عراقی به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید