اسبقیان: اساسنامه فدراسیون ها مشکل دارد

به گزارش تور انگلیس، رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: اساسنامه فدراسیون ها مشکل دارد که اگر برطرف نشود، برای ورزش ایران آسیب زننده است.

اسبقیان: اساسنامه فدراسیون ها مشکل دارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد شروین اسبقیان - رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان - در جلسه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون ها، با انتقاد از بندهای اساسنامه نو فدراسیون ها بیان نمود: در ماده 18 اساسنامه، ترکیب اعضای هیات رئیسه 11 نفر شده است. در ترکیب هیات رئیسه اساسنامه قبل چهار نفر افراد خیر بودند تا با حکم وزیر عضو هیات رئیسه شوند که الان حذف شده است. فدراسیون ها از ظرفیت های این چهار نفر استفاده می کردند. ما در فدراسیون جانبازان و معلولین در اعزام به پارالمپیک با همین ظرفیت به هر نفر 30 میلیون تومان هدیه دادیم. بنیاد شهید عضو هیات رئیسه بود و الان نمی شود که به نظرم لطمه می زند. خواهش می کنم دستور بررسی بدهید تا حداقل این عضو 13 نفر شود.

او ادامه داد: در بند ب ماده 26 اساسنامه، وظایف دبیر کل تغییر کرده و او حق رای ندارد. با اعضای هیات رئیسه که 11 نفر هستند اگر دبیر حذف شود تعداد آرا زوج می شود و باید اصلاح شود که مسئله ای نباشد. چند مورد دیگر هم هست که به آقای پولادگر اعلام خواهم کرد که اگر برطرف نشوند برای ورزش کشور آسیب زننده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1372

به "اسبقیان: اساسنامه فدراسیون ها مشکل دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسبقیان: اساسنامه فدراسیون ها مشکل دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید