انتقاد مظلومی از مجلس: تک رشته ای نیستیم که فقط 3 میلیارد بدهند، پول را با چه سیاستی تقسیم کرده اند؟

به گزارش تور انگلیس، رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان گفت: ای کاش مجلس از ما درباره بودجه ای که تخصیص داده است سؤال می کرد و می توانستیم مسئولان را در این باره توجیه کنیم.

انتقاد مظلومی از مجلس: تک رشته ای نیستیم که فقط 3 میلیارد بدهند، پول را با چه سیاستی تقسیم کرده اند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، قرار است بودجه ای نزدیک به 300 میلیارد تومان از سوی مجلس شورای اسلامی به 28 فدراسیون ورزش اختصاص یابد که سهم ورزش نابینایان از این مبلغ فقط سه میلیارد در نظر گرفته شده است؛ مبلغی که به اعتقاد محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان به هیچ وجه عادلانه نیست و باید بیشتر از اینها باشد.

مظلومی در گفت وگو با خبرنگاران، در این باره گفت: درباره این بودجه و نحوه تخصیص آن نه صحبتی با من شده بود و نه در جریانش بودم. ما یک فدراسیون تک رشته ای نیستیم و هم اکنون ورزشکاران مان در هفت رشته خود را برای حضور پیروز در بازی های پاراآسیایی 2022 هانگژو در چین آماده می کنند. در کنار این رویداد، باید مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف را برگزار کنیم و به موضوع استعدادیابی نیز بپردازیم که همه اینها هزینه بر هستند.

وی ادامه داد: سؤال من این است که آیا واقعاً برای اختصاص این بودجه کارشناسی هم شده است؟ نکته جالب اینکه هیچ حرفی در این خصوص به ما گفته نشده است و حتی سؤالی هم نپرسیده اند. واقعاً پول را با چه سیاستی تقسیم کرده اند؟

مظلومی گفت: ما امکانات خوبی در حوزه ورزش نابینایان نداریم و به بودجه ای خیلی بیشتر از این برای رسیدگی جامع و کامل به امور نیاز داریم. من از اختصاص این بودجه کم تعجب می کنم. ای کاش از ما هم سؤال می کردند و می توانستیم مسئولان را در این باره توجیه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1428

به "انتقاد مظلومی از مجلس: تک رشته ای نیستیم که فقط 3 میلیارد بدهند، پول را با چه سیاستی تقسیم کرده اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مظلومی از مجلس: تک رشته ای نیستیم که فقط 3 میلیارد بدهند، پول را با چه سیاستی تقسیم کرده اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید