تمدید گارانتی خودروهای هیوندای به دلیل شیوع ویروس کرونا

به گزارش تور انگلیس، شرکت هیوندای تصمیم گرفته تا گارانتی خودروهایی که مدت اعتبارشان طی اپیدمی شیوع ویروس کرونا به سرانجام می رسد را تمدید کند. فرآیند تمدید گارانتی خودروهای هیوندای شامل تمامی محصولات این برند در سراسر جهان می شود که در حدود 1.21 میلیون دستگاه خودرو در 175 کشور جهان را دربر می گیرد.

تمدید گارانتی خودروهای هیوندای به دلیل شیوع ویروس کرونا

البته گارانتی خودروهای هیوندای در کشورهای مختلف با شرایط گوناگونی عرضه می شود. برای مثال در ایالات متحده ، هردو گارانتی 5 ساله یا شصت هزار مایل برای خودرو جدید و گارانتی 10 ساله یا صد هزار مایل برای مدل های دیگر که بین مارس تا ژوئن امسال منقضی می شوند تا 30 ژوئن تمدید شدند. به صورت کلی نیز تمامی خودروهای هیوندای در سراسر جهان که گارانتی آن ها در حین شیوع کرونا منقضی می شود، سه ماه تمدید خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان تا به امروز بیش از یک میلیون نفر را مبتلا کرده است. از این تعداد متاسفانه حدود 60 هزار نفر از بیماران فوت کرده اند. آمریکا نیز در حال حاضر منطقه جدید شیوع این بیماری است که با 300 هزار مبتلا و 8500 فوتی در شرایط نگران کننده ای قرار گرفته است.

خودروسازان نیز از مدت ها پیش این خطر را درک کرده اند. نمایشگاه های خودرو لغو شده، تولید شرکت ها نیز متوقف شده اما برای رفاه حال مشتریان، آن ها همچنان به ارائه سرویس ها و خدمات پس از فروش ادامه می دهند. هیوندای نیز که یکی از پرفروش ترین خودروها را در جهان تولید می کند، سعی کرده تا سهمی از حل مسائل کرونا برای مشتریانش ایفا کند.

منبع: motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 300

به "تمدید گارانتی خودروهای هیوندای به دلیل شیوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید گارانتی خودروهای هیوندای به دلیل شیوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید