حمایت ناتو از تحریم های آمریکا علیه روسیه

به گزارش تور انگلیس، خبرنگاران : متحدان ناتو از تحریم های یکجانبه گرانه ایالات متحده علیه روسیه حمایت کردند.

حمایت ناتو از تحریم های آمریکا علیه روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش به نقل از ایرنا، اتحاد نظامی غرب متشکل از 30 متحد ناتو مسکو را به نقض حاکمیت اوکراین، دخالت در انتخابات ایالات متحده و انجام فعالیت های مخرب سایبری متهم کردند و در بیانیه ای اعلام کردند که روسیه همچنان الگوی پایدار رفتار بی ثبات کننده را نشان می دهد.

رویترز گزارش داد، ناتو در حالی که بار دیگر از روسیه خواست تا تنش ها در مرز اوکراین را کاهش دهد و موافقت خود را برای جلسه شورای ناتو و روسیه، گفتگوی شرق و غرب اعلام کند در بیانیه خود تاکید نمود که ما با ایالات متحده همبستگی داریم.

شورای ناتو و روسیه (NRC) در سال 2002 برای تسهیل رایزنی بین اتحاد نظامی غرب و مسکو ایجاد شد. این شورا آخرین بار در جولای (مرداد) 2019 تشکیل جلسه داد.

دولت جو بایدن روز پنجشنبه تحریم های جدیدی علیه روسیه به بهانه اقدامات این کشور از جمله هک و حملات سایبری و همچنین مداخله مسکو در انتخابات آمریکا وضع کرد.

براساس این تحریم ها، آمریکا همچنین 10 دیپلمات روس را از خاک آمریکا اخراج کرد. خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داد که 32 فرد و نهاد روسی تحت این تحریم ها قرار گرفته اند.

پیش از این دیمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه گفت که روسیه اقدامات تحریمی آمریکا را محکوم می نماید و به تحریم های این کشور با پیروی از اصل اقدام متقابل پاسخ می دهد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 944

به "حمایت ناتو از تحریم های آمریکا علیه روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت ناتو از تحریم های آمریکا علیه روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید