ساری پیشنهاد سرمربیگری مارسی را رد کرد

به گزارش تور انگلیس، سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس پیشنهاد سرمربیگری المپیک مارسی را نپذیرفت.

ساری پیشنهاد سرمربیگری مارسی را رد کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری که در انتها فصل گذشته و در انتها اولین و تنها فصل کاری اش در یوونتوس اخراج شد، اخیراً چند فرصت بازگشت به عرصه مربیگری را داشته اما آنها را رد نموده است. بر اساس گزارش پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا؛ باشگاه المپیک مارسی که در اوایل ماه فوریه اقدام به اخراج آندره ویلاش بواش کرد، به دنبال یافتن گزینه ای مناسب برای سپردن راهنمایی این تیم است و در این راستا به مائوریتزیو ساری پیشنهاد داده که این سرمربی ایتالیایی آن را رد نموده است.

ساری که دو سال دیگر با یووه قرارداد داشت، پس از اخراجش از مذاکره با این باشگاه برای فسخ قرارداد خودداری کرد و به این ترتیب یوونتوس مجبور شد حقوق او را به صورت ماهانه پرداخت کند. ساری اگر بخواهد به عرصه مربیگری بازگردد، در این صورت باید با مدیران یوونتوس برسر فسخ قراردادش توافق کند. او اخیراً بحث حضورش روی نیمکت تیم های فیورنتینا و رم هم مطرح بود.

گفته می گردد باشگاه مارسی در آستانه استخدام خورخه سامپائولی است، مربی ای که در حال حاضر راهنمایی اتلتیکو مینیرو را برعهده دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 798

به "ساری پیشنهاد سرمربیگری مارسی را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری پیشنهاد سرمربیگری مارسی را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید