وزرای خارجه چهار کشور اروپایی به چین سفر می نمایند

به گزارش تور انگلیس، وزارت امور خارجه چین از سفر وزرای خارجه چهار کشور اروپایی شامل لهستان، صربستان، ایرلند و مجارستان به این کشور اطلاع داد.

وزرای خارجه چهار کشور اروپایی به چین سفر می نمایند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این سفر به دعوت وانگ یی عضو شورای دولتی و وزیر خارجه چین و از 29 تا 31 مه ، 8 تا 10 خرداد، انجام می گردد.

بر اساس اطلاعیه وزارت خارجه چین، این چهار کشور شرکای مهم چین در اروپا هستند و روابط محبت آمیز و طولانی مدت با چین را حفظ نموده اند. پس از شیوع همه گیری کرونا هم چین و چهار کشور از یکدیگر یاری و پشتیبانی درخواست نموده و برای مبارزه با همه گیری همکاری جدی داشته اند تا حدی که این کشورها از سرگیری کار و فراوری را تقویت کردند، دوستی مشترک را تعمیق بخشیدند و همچنین زمینه های همکاری عملی را گسترش دادند که پیشرفت جدیدی در روابط دو جانبه محسوب می گردد.

در جریان سفر چهار وزیر خارجه اروپا به چین، وانگ یی عضو شواری دولتی و وزیر خارجه چین با آنها مذاکره خواهد نمود تا در خصوص روابط دوجانبه، همکاری های منطقه ای، روابط چین و اتحادیه اروپا و سایر موضوعات مورد علاقه مشترک، گفتگو نمایند.

بیانیه وزارت خارجه چین می افزاید: پکن مشتاقانه منتظر این سفر است تا اعتماد متقابل سیاسی را با چهار کشور بیشتر تقویت کند و همکاری های عملی را در زمینه های مختلف تعمیق بخشد؛ به صوت مشترک بهبود مالی پس از همه گیری کرونا را تقویت کند و ضمن توسعه مثبت، جامع و متعادل روابط چین و اتحادیه اروپا، انگیزه جدیدی در توسعه روابط چین با چهار کشور مزبور ایجاد کند.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1003

به "وزرای خارجه چهار کشور اروپایی به چین سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای خارجه چهار کشور اروپایی به چین سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید