تور ارزان برزیل: پیغام های تبریک وزیران خارجه بولیوی و برزیل به امیرعبداللهیان

به گزارش تور انگلیس، وزیران خارجه بولیوی و برزیل طی پیغام هایی شروع به کار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان را تبریک گفتند.

تور ارزان برزیل: پیغام های تبریک وزیران خارجه بولیوی و برزیل به امیرعبداللهیان

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، کارلوس آلبرتو فرانکو فرانسا وزیر امور خارجه برزیل در پیغامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع به کار ایشان را تبریک گفت. وزیر امور خارجه برزیل در این پیغام ابراز امیدواری نمود، با تشریک مساعی امیر عبداللهیان و در راستای توسعه روابط دیرینه دوجانبه، دو کشور قادرخواهند بود به حوزه تجارت و همکاریهای فیمابین، از جمله در زمینه کشاورزی شور و تحرک تازه ای بخشند.

بعلاوه روخیلو مایتا مایتا وزیر امور خارجه بولیوی در پیغامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع به کار ایشان از طرف ملت و وزارت امور خارجه این کشور را تبریک گفت و برای وزیر امور خارجه کشورمان در سمت نو آرزوی موفقیت نمود. وزیر امور خارجه بولیوی در این پیغام تاکید نمود، دولت بولیوی خواهان تقویت دوستی و همکاری میان دو کشور به منظور ادامه ارتقاء توسعه مالی و اجتماعی و دستیابی به نوآوریهای علمی و فنی و بعلاوه حصول به اهداف دو ملت ایران و بولیوی است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 1142

به "تور ارزان برزیل: پیغام های تبریک وزیران خارجه بولیوی و برزیل به امیرعبداللهیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: پیغام های تبریک وزیران خارجه بولیوی و برزیل به امیرعبداللهیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید