کانادا حریف نخست تیم ملی والیبال ساحلی ایران

به گزارش تور انگلیس، تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران در نخستین مسابقه خود در جدول مقدماتی تور جهانی به مصاف کانادا می رود.

کانادا حریف نخست تیم ملی والیبال ساحلی ایران

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران؛ مسابقات مقدماتی تور جهانی والیبال از امروز سه شنبه در شهر فوژو کشور چین با حضور 30 تیم به صورت تک حذفی شروع می گردد و ملی پوشان ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف کانادا می فرایند.

تیم ملی الف ایران در صورت شکست حریف در این مسابقه که ساعت 9 به وقت محلی برگزار می گردد، به مصاف برنده مسابقه دو تیم سوییس و جمهوری آذربایجان می رود تا در صورت پیروزی به جدول اصلی تور جهانی راه یابد.

مسابقات مرحله اصلی تور جهانی از روز چهارشنبه با حضور 32 تیم در 8 گروه 4 تیمی شروع خواهد شد.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران که پیروز به کسب عنوان سوم دومین مرحله تور آسیا و اقیانوسیه در تایلند شده بود، با ترکیب بهمن سالمی و رحمان رئوفی در تور جهانی شرکت نموده است.

حضور در این رقابت ها دومین تجربه والیبال ساحلی ایران در تور جهانی محسوب می گردد و تیم ایران سال گذشته نیز در تور جهانی آفریقای جنوبی شرکت نموده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-england.ir شناسه مطلب: 341

به "کانادا حریف نخست تیم ملی والیبال ساحلی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا حریف نخست تیم ملی والیبال ساحلی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید